De eerste dag op Bergets Sportfiske. - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Wouter Buys - WaarBenJij.nu De eerste dag op Bergets Sportfiske. - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Wouter Buys - WaarBenJij.nu

De eerste dag op Bergets Sportfiske.

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

11 April 2007 | Zweden, Eksjö

11-04-2007

Ik ben gisteren om 21:30 aan gekomen in Zweden. Heb het in 11 uurtjes gereden. Het is zo´n 1000 km. ´s Ochtens zijn we eerst even een rondje over de camping geweest e langs de visvijvers. Ik heb ook een paar vlinke jongens zien zwemmen. Het is hier op het moment erg mooi weer ik denk zo´n 15 graden. Maar de ochtend van aankomst was hier nog sneeuw gevallen. Vandaag heb ik een paar huisjes schoon gemaakt. want donderdag komt de tv-ploeg van vis tv. Die komen hier wat op nemen. Gary mijn (stagebegeleider) gaat mee als gids. Het is een hele mooie omgeving hier. En de camping zelf is ook heel mooi.
Zo net kwamen we uit het dorp Eksjö vandaan en toen kwamen we een vosje tegen. Er zit hier echt heel veel wild. Dit was het eerste stukje, volgende week heb ik vast meer te vertellen


Wouter buys

  • 11 April 2007 - 17:34

    Samantha:

    heel alles goed daaro. hiero wel.we missen je wel hoor het is gelijk anders zonder jou. we houden nog wel ff contact. je hebt het egt super snel gereden zeg.

    veel plezier nog!!

    kuzz sammy

  • 11 April 2007 - 20:45

    Cantor:

    Hey Wouter,

    Ben blij dat je heelhuids bent aangekomen. Ik hoop dat je het kunt vinden met familie Kruithof en dat je een toffe tijd gaat hebben, komt volgens mij wel goed. Leuk dat die mannen voor de opnames al komen morgen. Ik hoop dat ze met Singing Lures gaan vissen en mooie snoeken vangen en daarmee op tv wat reclame maken.

    Doe de hartelijke groeten aan Sissy, Gary, Philip en Vincent.

    Veel plezier en ik houd de site wel een beetje in de gaten.

    Groeten Cantor

  • 11 April 2007 - 20:48

    Cantor:

    Neem me niet kwalijk...een schrijffout; het is niet Sissy, maar Cissy...vergeef je me Cissy?

  • 12 April 2007 - 06:49

    Attje:

    Hoi Wouter, klinkt goed. Moet een hele verrassing voor jou zijn geweest om op woensdagochtend te zien waar je nu uiteindelijk terecht was gekomen. Jij was nog niet eerder op de camping geweest en bij je aankomst was het al donker. Wij hadden in maart al gezien dat het een prachtige plek is. Flinke jongens dus daar in het water, ik ben benieuwd of het ook jou gaat lukken om er een paar uit te halen. Aan je uitrusting hoeft het niet te liggen. Ook hier mooi weer, vandaag ca. 20 graden. Nou veel plezier en tot horens!

  • 12 April 2007 - 06:51

    Rudy:

    Hee Buys, Laat je gezicht ook even zien voor de camera he :), maar mooi dat je indruk al goed is! Zal vast ook warmer worden daar van de week

    Groeten Rudy

  • 12 April 2007 - 08:36

    Sylvia Dijkstra:

    Wouter, gelukkig maar dat het daar leuk is en mooi!
    hier word het ook steeds mooier weer.
    we missen je wel, en ik zal de groetjes wel even doen aan de anderen ;)
    Dikke kus

    Groetjess Sylvia

  • 12 April 2007 - 08:48

    Elsemiek:

    Heeej wouter,
    Alles goed met jou
    fijn dat je het leuk en mooi heb daar! hier is en blijft het een saai klein landje he.. iedereen mist je al wel hier hoor!!
    verder weet ik eigenlijk niet veel te lullen behalve een fijne stage en we hopen dat je snel weer terug komt!!
    Liefs Els (K)

  • 12 April 2007 - 09:49

    Sjouke MTRO :P:

    Heej Kerel,

    mooi dat het daar allemaal zo mooi is. Ik denk dat je het daar wel aardig naar je zin hebt. Nog zoon 5 maand te gaan dus dan is het mooi dat het daar zo leuk is.
    We spreken nog wel eens even een keertje.
    Het is op sc hool een stuk anders nu jij er niet meer bent,maar ik hoef ook nog maar een week of 2 en dan ben ik ook van dat gebouw verlost.
    Nou kerel

    Tot Mails en de groeten
    Sjouke MTRO :P

  • 12 April 2007 - 13:26

    Marinus:

    Wat ben ik jalours. Overigens op de site staat nog dat je in Nederland bent. De vlag is ook nog niet versprongen.

    Succes en veel plezier.

  • 12 April 2007 - 17:52

    Zussie:

    Hee Broertje.

    Niks aan he zo zonder je zus :P. Hoop dat we nog een keertje kunnen komen kijken bij je op de camping. Maar dat gaat vast wel lukken. Heb niet veel te melden heb je dinsdag nog gezien. Zal je binnenkort wel een lang lief berichtje sturen.

    Liefs Zussie

  • 12 April 2007 - 20:22

    Je Zwager:

    Hej kerel,

    Ik ben blij dat je goed bent aangekomen. Over een aantal dagen kom ik weer naar Sävsjö. Ik probeer om de donderdags even bij jou te kijken. Ben in ieder geval zeer benieuwd.
    Veel plezier en tot gauw.

    Arjen

  • 13 April 2007 - 14:45

    Remcotje:

    Jonge heb je toch nog snel gereden
    veel succus daar in nog
    en we horen snel weer van je

    Groeten Remco

  • 13 April 2007 - 18:59

    Attje:

    Hoi Wout, wel stil hoor hier in huis. Geen rtzi enzo... maar wel echt heeeeeeel stil. Je vissen doen het goed, genieten dat de TV niet zo luid aanstaat! Zal binnenkort even naar de winkel vanwege je TLtje. Ik ben benieuwd hoe het met de cameraploeg was, of je mee bent geweest het water op. In ieder geval prachtig film weer. We zagen dat op 22 april er een programma is over vissen, op zondag dus om 10.00 uur. Als dat het betreffende programma is, zullen we zeker even kijken. Vanavond belde Sammy, ze nodigde ons uit voor de thema avond op de 18e. Rianne gaat ook mee en als Benny nog niet thuis is dan gaat zuzzie mee. Kunnen we in ieder geval je presentatie nog zien.
    Nou hoi jong!

  • 13 April 2007 - 20:49

    Zussie:

    Hoi lief broertje.

    Alles lekker daar? Hier is het echt heerlijk weer. Gister op de fiets naar pa en ma begon Jelmertje over boer Klaas. Ja hoe moet dat nu :P. De ziel 5 maanden lang zonder zijn oom.
    Morgen ga ik ffies naar opa en oma. Zal kijken of opa al internet heeft kan ie je site bekijken.

    Liefs Zussie

  • 14 April 2007 - 18:18

    Samantha:

    heej wouter:D:D
    alles goed daaro? hiero wel, het is vandaag vet mooi weer. zoon 25 graden.
    lkkr duzz. wat doe je daaro allemaal voor werk zoal?
    ik hoor het nog van je..

    kuzz sammy

  • 14 April 2007 - 18:55

    Elsemiek :

    Wouter,
    Alles Nog steeds goed daar?
    ben je ook op tv gekomen of heb je zelf al zo joekel gevangen?
    iedereen mist je wel hoor!
    hier is het kortebroeken weer :P
    en daar? niet te koud hoop ik :P
    nou succes nog maar even he en tot horens!

    Liefs Elsemiek Mtro :P

  • 15 April 2007 - 14:34

    Reinier:

    heeuy bro

    ben ook weer thuis dus ik dacht zal ook maar ff je site cheken maar ziet er leuk uiy:D hier is veders alles goed en met mij ook hoop dat jij het daar ook wat naar het zin hebt zal vast wel en meaby kom ik ook nog wel ff een weekje langs moeten maar ff kijken


    groeten reinier:D

  • 15 April 2007 - 14:36

    Reinier:

    heeuy bro

    ben ook weer thuis dus ik dacht zal ook maar ff je site cheken maar ziet er leuk uiy:D hier is veders alles goed en met mij ook hoop dat jij het daar ook wat naar het zin hebt zal vast wel en meaby kom ik ook nog wel ff een weekje langs moeten maar ff kijken


    groeten reinier:D

  • 16 April 2007 - 06:33

    Je Maatje =D:

    Wat een reacties zeg, haha
    Ik zit in OLC helemaaal alleen tis vet vroeg enzo, dus ik denk kijk wel even op je site!
    whooee wat een warmte afgelopen weekend.
    maar deze week word het weer koud :(
    nou goed, laat maar snel wat van je horen dan :D ben wel benieuwd wat je op het moment aan het doen bent haha

    Liefs Sylviaa kusje voor jou ;)

  • 16 April 2007 - 06:53

    Maryan:

    Heey,
    Hoe is het daar? Hier is alles wel okee.. Hoop dat je een leuke stage hebt en ik lees alles hier wel op de site ;)
    Liefs, Maryan

  • 17 April 2007 - 07:53

    Je Zwager:

    Hé Wout,

    Volgens mij heb je het hartstikke druk, want je hebt nog niet eens een 2de verslag geschreven. Anyway..vanavond weer naar Zweedse les. Wie moet er nu telkens bij mij afkijken? Niet meer carpoolen....had je niet een paar maanden later op stage kunnen gaan dan waren we allemaal tegelijk gegaan. Maar goed, ik hoop dat je het naar je zin hebt. We spreken mekaar volgende week wel.

    Groet, Arjen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Eksjö

Wouter

Stage bij Bergets Sportfiske Eksjö Zweden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 10797

Voorgaande reizen:

10 April 2007 - 10 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: