Alweer een week voorbij ! - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Wouter Buys - WaarBenJij.nu Alweer een week voorbij ! - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Wouter Buys - WaarBenJij.nu

Alweer een week voorbij !

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

07 Mei 2007 | Zweden, Eksjö

Heey mensen van het goede leven!!! Ik heb er weer een week opzitten het was erg leuk mar ook wel zwaar. Vroeg beginnen en laat op bed. Het was weer een week met mooi weer. De eerste dag van de week heb ik wat opgeruimd en er was een groep met mensen die een van de meren hebben af gehuurd. En daar zit dan ook een BBQ bij. Die heb ik voor ze klaar gezet. Met die mensen die een visreis hebben geboekt daar ben ik nog een paar dagen mee gevist. Ben ook natuurlijk een blokje om geweest met de auto (2x). Dat was weer erg mooi maar het blokje werd wat groter dan verw8, zo gaat dat in Zweden met al die kliene weggetjes. Zo als jullie wel weten zijn er veel bomen in Zweden. Daar staan er dus ook veel van hier op de camping. En daar zijn er wat van omgewaaid. Die heb ik vandaag opgeruimt. Verder ben ik zo wel wat uitgelult. Heb het hier nog steeds naar mijn zin heb weer een mooie nieuwe hengel er bij kan niet w8ten om er ff mee te vissen. Maar alles op zijn tijd. Luitjes van school leuk dat jullie zo nu en dan wat van jullie laten horen via sms en zo. En de rest natuurlijk weer bedankt voor de vele berichtjes op de site.


Groetjes Wouter

  • 07 Mei 2007 - 19:12

    Arjen:

    Hé rukker,

    Volgende week komen we weer. Ik hoop je dan weer te zien. Gaan druk in het hotel aan de slag. Mijn vader gaat ook mee. Misschien neem ik hem ook nog wel even mee, dan kan hij ook kijken hoe mooi het daar bij jou is. Take it easy, mate. C u

  • 07 Mei 2007 - 19:18

    Cantor:

    Hey topper. Leuk weer van je te horen. Nog dik tien weken en we zien je daar...heb er zin in.

    Groetjes daar!!

    Cantor

  • 07 Mei 2007 - 20:22

    Rudy:

    Eej Buys,

    en ga voor de big one he ? :-) mooi dat je weer ff wat van je laat horen en wanneer krijgen we foto's te zien van jezelf/collega's en niet alleen van de omgeving :P

    Groetjes !

    Rudy

  • 07 Mei 2007 - 22:49

    Sybren:

    heey wouter leuk om je zo te volgen heb je de eerste meter al binnen kunnen draaien. ziet er erg goed uit de omgeving

  • 08 Mei 2007 - 07:29

    Anouschka:

    Hey lieffuht!

    Hoe gaat het daar in Zweden,, we zitten nu weer met zn allen op school met een nieuw project bezig "wind in de zeilen"weer een drukke week... en vervelen is soms niet bij de orde.. hou je het daar nog een beetje uit..!!??
    Nou ja in iedergeval missen we je allemaal heel erg!

    Dikke kus trouwens van Syl:P
    en natuurlijk ook 1tje van mij..
    we smsen nog wel..
    Dikke tut en veel liefs Anouschka

  • 08 Mei 2007 - 07:40

    Sylvia:

    Heej Wouter

    Hoe gaat het met je?
    Ik geloof dat het al beter gaat :)
    dat is mooi.
    wij hebben het hier ook wel gezellig enzo.
    maar goed ik spreek je nog wel

    groetjes sylvia

  • 08 Mei 2007 - 07:42

    Janine:

    Heeey Flippy!
    Alles goed daaro????
    tis wel vet stil nu je net p school bent :P
    nou ik laat wel weer is wat achter.
    Doei doei!!!
    X

  • 08 Mei 2007 - 07:43

    Sammy:

    heej woutertje.....
    hier is alles goed! en bij jou??
    we hebben net vakantie gehad dit is de 2de dag dat we weer na skool gaan.. heb vanacht bij sylvia gekoest:D:D.. we hebben een nieuw project wind in de zeilen en ik zit bij haar in it groepje samen met janien.. en we gaan winnnen!!!!!! haha..... sjouke en jurgen zijn ookal weer weg:S:S...
    maar we smsen en bellen vast nog wel weer us.. groeten aan zweden...

    kuzz sammy

  • 08 Mei 2007 - 08:41

    Carla:

    He Wout,
    Je hebt het goed voor elkaar daar zie ik.
    Mooie omgeving,lekker bed.Leuk hoor.
    Zie je het al zitten om daar in Zweden te wonen?

    Kus van Carla en de rest van de familie

  • 08 Mei 2007 - 14:43

    Diana:

    Hey wouter,

    Het ziet er allemaal mooi uit daarzo.
    Hoop dat het goed gaat daar en dat je je nog wat vermaakt. Hier in drenthe gaat alles goed. Net heel erg druk gehad maar wel erg leuk.

    Ik wens je veel succes en zie je in oktober weer

    groetjes diana
    www.cesarina.waarbenjij.nu

  • 10 Mei 2007 - 20:47

    Gerben,jildou,lieke:

    Hoi Wouter,

    Het is daar wel heel mooi, ook je blokhut ziet er mooi uit van binnen.
    heb je al even een logee gehad?

    groetjes en veel plezier van ons 3 en.

  • 10 Mei 2007 - 22:11

    Remco:

    Hey jonge

    mooi dat het goed gaat het met je,
    je verveelt je in ieder geval niet das zeer belangerijk

    maar ja we kregen vandaag te horen dat silvia, samantha en janine hun project mogen uitvoeren.

    ja verder ik hoop dat we nog ff wat kunnen gaan drinken als je 2 weekjes thuis bent

    groeten remco
    remcotje.waarbenjij.nu

  • 11 Mei 2007 - 20:03

    Doetsje:

    Hoi Wouter,
    kreeg van Willemien je site door. Wat leuk, het ziet er mooi uit en zo te lezen heb je het wel naar de zin. Ga regelmatig eens even kijken op je site en nog veel plezier.
    Hej

  • 13 Mei 2007 - 14:44

    Jessica:

    Heey Wouterr!
    Wat een coole foto zeg! Vet mooi is het daar volgens mij :D
    En heb je al die 4 bedden voor je alleen?? haha:P
    Nou ik kap er voor vandaag weer even mee, weet niks meer te typen duszz jaa..

    DoeggDoegg xxx

  • 14 Mei 2007 - 10:05

    Marius (vistv):

    Hej Wouter! eindelijk toch ff op je site gekeken :) alles kits daar? tis daar zeker nog mooier inmiddels dan toen op teevee..

  • 14 Mei 2007 - 21:42

    Claudia:

    Hej hallo,
    Ik dacht laat ik nu ook eens een berichtje plaatsen! Dankzij je zwager hebben ook wij nu de toegang en weet van je site!! Heb je het een beetje naar je zin daar? Eigenlijk een domme vraag natuurlijk. En: talar du bra Svenska nu? haha, of gaan we je straks voorbij ;-)
    Nou sterkte en ontzettend veel plezier daar toegewenst, leuk dat we zo even mee kunnen kijken!

    Groetjes Claudia
    (van de Zweedse les.. voor het geval je dat al verdrongen hebt haha)

  • 15 Mei 2007 - 20:44

    Attje:

    Hej Woutertjuh. Fijn te horen dat het steeds beter met je gaat. In ieder geval wat afleiding door de leuke activiteiten, zowel tijdens je werk als tijdens je vrije tijd! Binnenkort zien we elkaar weer, kan je mooi een paar dagen je nuttig maken in Sävsjö, kunnen we heel goed gebruiken. Ik heb van Gary gehoord dat de pups al aardig gegroeid zijn. Deze week zullen tijdens het Hemelvaart weekend vast wel weer kampeerders en vissers bij jullie verblijven. Nou jong tot gauw!!

  • 15 Mei 2007 - 20:46

    Jurgen:

    Hey wouter
    alles nog flex daar in zweden?
    hier op vlieland wel, sjouke is op dit moment een mailtje aan het type dus die zul je ook wel krijgen :P
    als je thuiskomt gaan wij ook ff proberen om vrij te krijgen, gaan we us ff veel bier drinken! :P
    maar niet teveel graag ,want 1x kotsen hier op dit eiland was ook wel weer genoeg eigenlijks :P
    dit was het wel zo ongeveer weer, ik zeg succes daar op zweden en ook bij de vrouwen natuurlijk ;)
    Groeten Jurgen

  • 16 Mei 2007 - 11:34

    Sylviaaaaaaaá:

    heeej lieve woutertje!
    dus vanochtend even met Sammie gebeld.
    leuk juuh =)
    mm ik verveel me nu dood
    ik wacht tot de anderen klaar zijn
    je komt binnen kort op school toch als je terug bent van je stage!
    liefs Sylvia

  • 19 Mei 2007 - 12:17

    De Musketier:

    Heej Kerel!
    Ik vind it mooi dat je it daar nogsteeds zo naar je zin hebt. dat lijkt me ook wel wat eigenlijk naar zweden, want ik heb it eigenlijk wel weer ff gezien op dit eiland. Maargoed it is toch wel gezellig hier.
    gister hebben we een dag in de recreatie meegedraait dat was wel erg leuk. eerst gingen we een Paddestoel Knutselen. vet cool als die kindjes dat gedaan hebben en zo trots laten zien.
    daarna gingen we voetballen, dat was ook wel leuk maar ik was scheidsrechter en daar ben ik niet zo goed in maar opzich ging it wel redelijk en de kinderen vonden it ook leuk. daarna hadden we spelletjes in een zaal, dat was wel leuk maar er waren niet zoveel kinderen dus gingen Jurgen en ik zelf maar ff een potje dammen, schaken en sjoelen. Dat was ook wel grappig, als ik hier normaal had gewerkt dan was it erg makkelijk verdiend geweest.
    's avonds was er "Levend Stratego" Dat spel ken e natuurlijk :P dat was ook leuk, it ging beter als bij ons in elk geval.
    Dat zoon beetje onze dag,
    nou kerel, it best daar maar weer, ik bel je nog wel es ff.
    Laterz Sjouke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Eksjö

Wouter

Stage bij Bergets Sportfiske Eksjö Zweden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 10794

Voorgaande reizen:

10 April 2007 - 10 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: