Verslag eerste week. - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Wouter Buys - WaarBenJij.nu Verslag eerste week. - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Wouter Buys - WaarBenJij.nu

Verslag eerste week.

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

17 April 2007 | Zweden, Eksjö

Week 1

Ik heb deze week een mooie week gehad. Wat voornaamelijk heeft gedraai om Vis-TV. Er moesten nog wat dingen opgeruimd worden voor dat ze kwamen zoals het restaurant wat winters en beetje als opslagruimte word gebruikt. Er zijn voor 2 tv zenders opgenomen Discovery Channel en voor Rtl7. De eerste dag dat ze aankwamen zijn ze in een van de forellenmeeren van de Camping aan het vissen geweest dat was een daverend suc6. Ik ben er toen ook bij geweest en heb gekeken hoe ze dat hebben gedaan. Vond het erg leuk om te zien hoe ze z´n programma makken. ´s Avond zin twee van de gevangen vissen de BBQ op gegaan. Het was erg gezellig die avond onder het genot van een hapje en een drankje (nou ja een!). De 2e dag dat ze hier waren ben ik niet mee geweest met vissen. Ik heb die ochtend ff de tafel gedekt afgeruimd en afgewassen. En ben weer heel ff gaan slapen. Die middag had ik ff tijd voor mij zelf. Ben ff de omgeving in gegaan om te kijken wat er zo al te doen was. Het is hier echt erg mooi. Dag 3 ben ik mee gegaan met vissen. Ik heb de camera boot mogen besturen, wat best wel lastig was omdat het er erg goed op moet staan als ze de vis binnen halen. En ja met een boot is het niet zo als je remt dat je dan stil staat hahaha. Maar goed het ging steeds beter en aan het eind van de dag zelfs erg goed. Maar om de Zweedse taal te begrijpen maar dat is nog erg lastig, dit kost heel veel moeite en energie. Maar ik hoop dat het gaat lukken met de taal. Met Gary en het gezin klikt ook goed. Het is naar tuurlijk wel ff wennen om zo in een ander gezin te zijn, maar dat komt wel goed. We hebben BTW ook erg mooi weer gehad deze week, heb een mooi kleurtje gekregen. Maar ja dat wil ook wel als je de hele dag op een boot zit, in de volle zon met 24 graden. Ik ga afsluiten ik heb veel meer gedaan maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Het mooiste zou zijn dat ik er elke dag ff wat op kon zetten maar we hebben hier internet via de telefoon dat word een erg dure hobby als je dan elke dag achter internet zit. Ik beloof in ieder geval minimaal een verslag per week te maken. En nog bedankt allemaal voor jullie reacties. Vind het erg leuk dat jullie allemaal reageren.
Groetjes alemaal, Wouter

  • 18 April 2007 - 07:51

    Cantor:

    Leuk verslag Wouter. Zo te zien heb je het erg naar je zin gehad met de mannen van vis tv. Jammer dat de snoeken wat minder werden gevangen. Ik hoop dat je nog veel fun zult hebben.

    Doe ze de groeten.

  • 18 April 2007 - 08:29

    Rudy:

    Eej Buys, weer een ervaring rijker he :) Het weer was hier niet kouder dan bij jullie, have fun jongen

  • 18 April 2007 - 14:41

    Attje En Marinus:

    Geweldig Wouter om te lezen wat je zo al hebt gedaan in je eerste week. Je vermaakt je uitstekend zo te zien. Valt ons wel tegen dat jij nog niet zo'n dikke vis aan de haak geslagen hebt! Göran weet dat je in Zweden bent. Hij zal dus (hopelijk) niet van je schrikken. Jullie zijn wel echte jagers: eerst een paar visjes vangen en dan gelijk op de BBQ. Fijn te weten dat je in ieder geval 1 keer per week je verslag doorgeeft, want we zijn natuurlijk wel bloedje nieuwsgierig en vooral ook heel jaloers: bofkont. Zondag met z'n allen dus televisie kijken. Gary treft het met deze extra promotie voor de camping: enerzijds TV opnames voor Discovery en RTL en anderzijds de grote groep die jij weet te bereiken door je verslag, want er zijn blijkbaar een hoop belangstellenden. Nou vermaak je de komende week en maak je nuttig, deze week gaan wij de thema-avond van school bezoeken en kunnen op die manier nog een glimp van jou opvangen bij de opnames die gemaakt zijn van jullie groepsopdracht. Thuis is het akelig stil zonder jou, geen zwart autootje bij huis als we thuiskomen en geen gezellige babbel. We zijn trots op je en verheugen ons erop om je binnenkort te zien op je stageplek.

  • 19 April 2007 - 10:56

    Sammy:D:

    hej wouter
    leuk dat je het zo naar je zin hebt daaro.ik mis je best wel erg:s. maar ik ben blij dat je het naar je zin hebt.
    net wat je ouders ook al zeiden we zijn allemaal trots op je!
    gisteren hebben we het themadiner gehouden. je ouders en je zus en je rianne waren erook.ik had ze nog ff gebeld van te voren om te komen. volgens mij vonden ze het hartstikke leuk! ik hoop wan je tus komt dat je dan ook nog ff een dagje op skool langs komt en dat we dan ook nog ff wat leuks gaan doen. moogge over een week gaat sjouke en jurgen weg:S:S ik ga hem egt super missen.. ons hele groepje is dat uitmekaar. wan je tus bent kunnen we ook wel ff een keertje dagje vlieland doen ok? ik ga maar weer us ophouden met schrijven want het is alweer een lang verhaal. we houden contact en leuk dat je soms een smsje stuurt.
    veel plezier nog
    kop op nog ff en dan kom je een weekje tus!! je bent onze topper!!!

    kuss en groetjes sammy:D:p

  • 19 April 2007 - 10:59

    Sjommie:

    Heej Gozer!!!
    Alles gaat daar prima heb ik wel in de gaten! ik zal proberen te kijken zondag! Dan hebben we een feest gehad bij Jurgen en daar pitten we (Ik en Sammy in ieder geval) ook dus als we wakker kunnen worden gaan we wel even kijken:)
    Morgen (vrijdag) ga ik naar vlieland op stagegesprek dus daarna is hopelijk alles geregeld en heb ik nog een week om verder alles te regelen enzo.
    Ik heb erg veel zin in de stage maar ik zie er wel een beetje tegen op om Samantha zo lang niet te zien. maar ja dat komt allemaal vast wel goed!
    Ik hoop dat ik over 7 weken een dag of een paar dagen vrij heb want dan kom ik even bij je langs wel even laggen om je weer ff te spreken!
    Nou verders nog een mooie tijd en de groetplicht!
    Ohja, je Sus wou gister nie eens op de foto en daarom wilde Rianne ook niet:P
    Laterzz Sjommie of the Lake

  • 19 April 2007 - 19:24

    Sybren :

    Heey wouter leuk verlag je lache man om met die dat je met en paar van die camera mannen moest varen. zo te zien heb je het aardig naar je zin

  • 19 April 2007 - 21:45

    Sylviaa :

    Wouter, als je me belt ben ik steeds niet bij de telefooon :P
    ik denk zet t hier ook maar ff neer, dan weet je het ff
    en je moet even wachten, tot ik weer terug kan smsen,
    want heb geen btg!
    Sorry lieve jongen!!
    ik spreek je nog wel andere x ooit :P

    Veel plzier verder
    Groetjes dikke tut van je Maatje ;D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Eksjö

Wouter

Stage bij Bergets Sportfiske Eksjö Zweden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 10792

Voorgaande reizen:

10 April 2007 - 10 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: