en jah weer een week ze vliegen voor bij - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Wouter Buys - WaarBenJij.nu en jah weer een week ze vliegen voor bij - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Wouter Buys - WaarBenJij.nu

en jah weer een week ze vliegen voor bij

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

20 Mei 2007 | Zweden, Eksjö

Heey mensen hoe gaat het daar? Hoop dat het goed gaat daar met iedereen!
Ik heb er weer een week op zitten Het was een geslaagte week. Er moest een hele hoop gras gemaait worden en uiteraad dat heb ik gedaan. Ojah ben vorige week ook naar een feestje geweest. Ff naar het song festival gekeken. En natuurlijk een paar biertjes gedronken. Dus jullie begrijpen wel dat ik hier ook wat zweedse vrienden heb gekregen. Ben binnen kort ook uitgenoodigt door een vriendin van mij om naar haar tante 50 verjaardag te gaan. En sins ik hier in zweden ben heb ik ook wat geleerd over de zweedse gewoontes. En dat is op zaterdag en op elke feestje dat je echt heel veel bier moet drinken. Goh wat is zweden toch een mooi land. Verder hebben we een opendag gehad van abu carsia dat is een merk van vis spul voor de genne die dat nie wetten. Maar het was erg rustig op die oppen dag het weer zat niet echt mee. Maar ik heb me wel vermaakt heb wat staan ouwehoeren met de lokaale vis winkel iegenaar, Mister matz is zijn naam. Beren gezelege gast is dat! Zondag was ik vrij en zoals jullie wel begrijpen ben ik uiteraad ff een blokje om geweest was erg mooi. Lekker weer mooije natuur een echte zweedee beleving dus. Nog een paaar weekjes dan ben ik vrij en zal ik 12 daggen in nederland vertoeven. Denk dat ik die dagen wel door kom. Heb er echt heel veel zin in om me weer ff op nederlands gondgebiet te begeven. Zweden is erg mooi maar ook wel erg rustig en jah dat is wel ff wennen. Ik ga maar eens ff afronden ben wel uit gepraat ik hoop dat ik de meesten weer ff kan spreken als ik thuis ben. En mensen van de svenska les leuk dat jullie ook ff kijken en reageren op de site. En claudia jah taler a lite svenska nu!!!! Hahaha

ps foto´s kommen binnen kort ben me kabeltje vergeten van mij camera

Tot de volgende x maar weer

Groetjes wouter

  • 20 Mei 2007 - 17:36

    Zussie:

    Hoi lief broertje

    even kort mailtje. yeah ben de eerste. Ik mis je echt. Nu leuk meer wou dat ik deze keer mee kon maar ja helaas. Was het gezellig met Arjen? Jag inte talar Svenska :P

  • 21 Mei 2007 - 00:29

    Remco:

    Hey wouter

    dus het bier is er goed, goed zo jonge dat het goed gaat daar.
    je hebt genoeg te doen hoor ik wel das belangerijk.
    beetje genieten van de omgeving en zo.

    op school gaat het lekker. we kunnen nog een x op mystery visit :d moeten we weer naar zeeland????? :P

    zoals je wel weet volgens mij ik ga naar belgië op stage. heb er wel zin in.

    maar je moet maar ff laten weten wanneer je precies terug bent in NL en dan gaan we wat drinken. (neem ff kratje zweeds bier mee :P)


    ik spreek je

    groeten Remco

    remcotje.waarbenjij.nu

  • 21 Mei 2007 - 08:03

    Fleur Kleur:P:

    heej toppertje:D alles goed?
    hiero wel. we hebben nu duits vet saai maar goed! ben vanaf woensdagaaf tot zondag in laursoog geweest voor stage.. ik moest ook meeleeftheater doen vandaar fleur kleur:p dat was mijn naam.. het was egt geweldig leuke mensen,leuke dingen en je kan er veel van leren.. het was wel vermoeiend zeg!! ben nu ook best min!! je maakt lange dagen en weer vroeg op.. in de zomer ga ik daar 4 weken stage lopen! samen met Sanne.heb er wel zinin dat je weer ff thuiskomt. je komt tog wel ff langs in elahuizen? de laatste dag dan blijf je maar ff slapen daaro... mag vast wel en dan maken we er ff met zijn allen een leuk feestje van.
    ik ga weer ff ophouden met typen het wordt alweer aardig lang!!

    veel plezier daaro nog en we smsen nog wel ff.. doei doei

    kuzz sammy

  • 21 Mei 2007 - 09:18

    Sylviaá :

    hoooi gekkie

    Ik heb er zin in als je weer langs komt,
    even op watersport week, en je blijft dan wel even 1 nachtje, je hebt het wel gemakkelijk op stage of niet?
    ik wil ook nog wel is in zweden komen eigenlijk, maar dat zal wel moeilijk gaan, ik ben zo blut als me kan, elke keer weer, mn geld gaat er te snel doorheen, en zoveel is het niet eens altijd haha,
    nou ik spreek je
    veel plezier daar nog.
    dikke tut!
    Jag alskar dig ??
    haha even van internet gehaald goed he =)
    Kuss!

  • 22 Mei 2007 - 12:23

    Marinus:

    Wij zijn weer veilig terug. Een vervelende terugreis gehad. Veel file. Het leek wel of half Duitsland terugkwam van vakantie ende andere helft bij hen op het vakantie adres een dag op bezoek was geweest. Nu je de sleutel hebt, lijkt het mij wel mooi als jij de voorkant en de zijkanten van ons huisje maait. De achterkant niet, want volgens Attje staan daar mooie bloemen in. De maaier ligt in de kelder. Wel moet je nog benzine halen en deze met olie mengen.


  • 22 Mei 2007 - 21:26

    Attje:

    Hoi Wouter. Het was fijn je weer even te zien en ik begrijp dat je uitkijkt naar je weekje vakantie. Ik maak gebruik van je Zweedse telefoonnummer, maar krijg helaas geen reactie terug van jou. Is je beltegoed op? Vermaak je de komende week. Ik hoop dat er deze week prioriteiten zijn en je je vermaakt. Of dat je anders met je eigen vindingrijkheid invulling weet te geven. Lieve groet.

  • 25 Mei 2007 - 07:54

    Arjen:

    Hé snoeker,

    Alles ok daar? Ben weer druk aan het werk maar zit nog regelmatig aan "die avond vissen" te denken. Goh wat was dat geweldig om te doen. Ik hoop dat we dit snel kunnen overdoen.
    Het hele hotelverhaal zijn we druk mee bezig, maar het gaat allemaal niet zo snel als we verwacht hadden. Maar jah we hebben al gehoord van menig Zweed waar we contact mee hebben gehad : "Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen wel". Jij zal die instelling nu al redelijk begrijpen maar het soms voor ons nog wel eens moeilijk. Ik had wel begrepen dat er al wel enige gesprekken met aannemers zouden plaatsvinden. Je vader wil volgende week uitsluitsel van de heren.
    Ok, dit was weer even een update van mij. Ik hoop je snel weer te zien, dan kunnen we een "lijntje uitgooien".

    Je zwager(bijna)

  • 26 Mei 2007 - 18:19

    Reinier:

    heeuy bro

    ben ook weer ff thuis en heb al vast op je gerekend de wii staat al weer thuis voor als jij er bent:P ik heb ook al vet zin in om die kant op te komen en dan zullen we ff sammen daar de boel ontveilig maken:P nou jonge bel je wel weer ss

    latters reinier:D

  • 27 Mei 2007 - 12:20

    Astrid:

    Kusjjjj!!!

  • 28 Mei 2007 - 21:14

    Lief Meisje:

    woutertje wat moetj nou in zweden,tis een kut land.

  • 31 Mei 2007 - 19:13

    Cantor:

    Leuk weer van je te horen Wouter. Maar van vissen komt niet veel zo te horen.

    Groeten Cantor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Eksjö

Wouter

Stage bij Bergets Sportfiske Eksjö Zweden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 10787

Voorgaande reizen:

10 April 2007 - 10 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: