2e week in Zweden - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Wouter Buys - WaarBenJij.nu 2e week in Zweden - Reisverslag uit Eksjö, Zweden van Wouter Buys - WaarBenJij.nu

2e week in Zweden

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

24 April 2007 | Zweden, Eksjö

Heey luitjes
Hier komt weer een verhaaltje. We hebben deze week de opening gehad van het nieuwe seizoen in de meren op Bergets Sportfiske. Was redelijk druk ik geloof dat er 36 mensen waren die een viskaart hebben gekocht. Veder hebben we nog wat bomen gezaagd. Die gevaar opleverden voor de mensen die aan het vissen zijn. Het hout word van het winter weer gebruikt om te stoken. Heb deze week niet zulk mooi weer gehad. Heb het zelfs de hele week stervens koud gehad. Maarjah er komt weer mooi weer aan. De hond van de familie was zwanger die heefd 8 hele mooie pups gekregen. Zoals de meeste niet ontgaan is zijn Rianne en ik uit elkaar. Ik persoonlijk heb het er natuurlijk erg zwaar mee. Maar het zit Rianne ook niet in de koude kleren. Maar het blijft echt zwaar want ben nog gek op die meid. But life still goes on!!! Dus deze week ben ik vooral ff aan het bijkomen geweest. Van alles wat over me heen is gekomen. Maar pak de draad gauw weer op en ga weer aan de gang. Want er moet nog veel gebeuren, er zijn nog wat bomen die alleen om liggen. En die nog in stukken moeten. En dat werk klapt er best wel in. Die bommen zijn behoorlijk zwaar. Afgelopen weekend hebben we wat camping gasten gehad. Het waren er niet zo veel 5 caravans. En er was een huisje verhuurt. Maar ik geloof dat Bergets Sportiske al aardig veel boekingen heeft binnengekregen. Ojah voor dat ik het vergeet bedankt voor alle complimentjes over vis tv. En leuk dat jullie gekeken hebben.
Ben deze week ook nog ff een slagje om gegaan met de auto toen ik vrij was. Heb daar weer erg van kunnen genieten. En zo als ik al eerder heb gezecht het is hier heel erg mooi!!!! En zal binnen kort ff wat foto´s maken en die op de site zetten maar het is er nog niet van gekomen.
ik ben week 24 en 25 weer ff thuis. Weet nog niet wat ik dan ga doen. Het zal ff anders zijn zo zonder Rianne. Maar ga er een leuke week van maken en zal jullie proberen op te zoeken maar er zijn een hoop mensen waar ik zo wie zo ff langs wil gaan. En zal het nog ff een x zeggen als jullie mij bellen of smsen willen julie dat dan ff op mijn Zweedse foon doen. Luitjes dit was het weer ff heb natuurlijk veel meer gedaan deze week maar dit waren wel ff de hoogte punten en natuurlijk een heel groot dieptepunt. Maar verder heb ik het hier erg naar mijn zin.


Groetjes van mij!!!!

  • 24 April 2007 - 18:37

    Remco:

    Wouter jonge echt kut zo deze situatie
    maar gelukkig kun JIJ daar met een goed verstand over nadenken.

    gelukkig heb je genoeg te doen om aan andere dingen te denken

    vandaag hebben we de verkiezing animathor van 2007 gehad
    en ja samantha is de gelukkige

    het is op school zonder je erg rustig
    Silvia mist je en de rest ook

    gelukkig kom je binnenkort nog weer ff terug dan moeten we zeker afspreken

    we spreken elkaar snel

    Groeten Remco


  • 24 April 2007 - 19:30

    Cantor:

    Wouter sterkte man!! Tough dat jullie uit elkaar zijn. Life's a bitch...haha

    Leuk verslag en misschien zie ik je in die week nog eventjes op een avond. Je weet me te vinden.

    Groeten aan de familie Kruithof.

    Cantor

  • 24 April 2007 - 19:39

    Rudy:

    Hee Wouter, zonde dat jullie uit elkaar zijn. Weet hoe het voelt en dat is zeker niet prettig. Gelukkig heb je wel afleiding daar als je bezig bent.

    week 24 en 25?dat is het zomaar, gaan we dan ff een terrasje pakken :)

    mooi verslagje en succes nog !

    Rudy

  • 25 April 2007 - 06:39

    Zussie:

    Hee lief broertje

    Vind het echt zo vervelend voor je dat dit nu moet gebeuren. Wou dat ik even een arm om je heen kon slaan maar je weet dat als je even wilt praten je me altijd mag bellen. Fijn dat Arjen bij je heeft geslapen. Hoop dat je een beetje steun aan hem hebt. Het word hier vandaag super mooi weer.

    En even voor dat vriendje van je over die foto. Me make up zat niet goed ;)

    Liefs je zussie

    Love you!

  • 25 April 2007 - 09:02

    Marjoes:

    hee wouter:D:D
    hoe is het daar??
    kun je nog een beetje genieten..
    zonder jou is het best rustig hier!!
    echt klote voor je.. ik weet dat je er weer boven op komt maar in ieder geval sterkte en nog veel plezier daar..
    dikke kusz poes

  • 25 April 2007 - 09:04

    Sammy De Gekste:P:D:

    heej poppie:D:P
    weer een leuk verhaaltje....
    het was gisteraaf wel weer ff gezellig bij reinier je hebt egt een schattig en leuk broertje... en hij werkt op een vet mooi schip. ik hoop dat het al water beter met je gaat. we wouden dat we jou een arm om je heen konden slaan. jij bent sterk jij komt er wel weer overheen dat duurt wel ff een tijdje maar het komt goed. ik bel je binnenkort nog wel weer us. dit is de laatste dag dat sjouke en jurgen op skool zijn. moogge gaan ze met de kwart over 2 boot na vlieland toe. het zou nog wel een tijdje duren voordat ik hem weer us zie.
    er is bijna ook alweer meivakantie en na de meivakantie beginnen we met een nieuw project wind in de zeilen. we gaan dan op watersportweek miss zijn we dan wel weg wanneer jij tus komt. kan je ook ff langskomen want het is tog waarschijnlijk in fryslan boppe!!! nou wouter ik zal maar weer ophouden met schrijven want het wordt weer lkkr lang verhaal haha... veel plezier daar nog...
    over een paar weken zien we je weer gelukkig daar heb ik egt vet veel zinin.
    ohjah voor dat je het nog niet weet ik ben animathor van het jaar:D:D

    kop op.. je bent onze topper!!!!!

    dikke kuzz van crazysammy:P:D

  • 26 April 2007 - 09:27

    Peter, Carla Enz.:

    He Wout,

    Fijn dat je het zo naar je zin heb daar in het Noorden. En knap zoals je je door bepaalde dingen heen slaat.
    We gaan vanaf nu je verslagen volgen.
    Heel veel plezier en tot gauw!



    Carla

  • 26 April 2007 - 10:13

    Sylviaa :

    Hee Grote vriend van me!

    Nou maar goed dat je de draad weer snel oppakt, ik zit hele tijd al te denken hoe zwaar je het wel even niet hebt..
    En dan beseffen wij ( o.a samantha ) dat we toch wel wat missen hier!
    ik hoop dat ik je in week 24 en 25 je zoiezo even kan zien, maarja jij hebt t natuurlijk druk dus ik zie wel wat er van komt ;)
    Samantha is Animathor '2007 geworden haha! weet je hoe maf! wel terecht..
    en ik ben 3de geeindigt samen met Bianca en Mark! :D Goed he haha
    nou lieve schat ik laat je maar weer met rust!
    ik ga zo met mn portfolio bezig moet morge inleveren pff..
    Doeeei schat!
    tot snel I hope!

    xx Dikke Tut van je kleine meid (H)

    Remco heeft idd gelijk
    'Silvia' mist jou

  • 26 April 2007 - 18:49

    Jurgen:

    He wouter jongen :)
    alles alweer wat beter in zweden dan?
    wij zijn nu op vlieland, dus we weten nu ook al een beetje hoe het is om mensen te missen, maar het is natuurlijk lang niet zo erg als bij jou :(
    sterkte verder in zweden :) en wij zijn wss niet thuis in week 24 en 25 maar we zullen nog wel ff zien :)
    groeten Jurgen

  • 27 April 2007 - 11:15

    Sanne:

    Hey wouter.
    Even een beste tegenvaller dus, echt klote voor je. sterkte ermee.
    verder veel plezier op je stage :) hopen maar dat het leuk word allemaal daar..

    xx Sanne

  • 29 April 2007 - 10:21

    Je Zwager:

    Hé jonguh,

    Ben weer thuis. Was erg leuk om je weer te zien. Mooie camping trouwens. Lekker relaxed daar. Als je daar werkt heb je het gevoel alsof je altijd vakantie hebt volgens mij! Ik hoop dat je goed onthouden hebt wat ik je heb verteld. Dan kun je in ieder geval verder. Ik hoop je weer snel te zien want dat betekent dat de vooruitzichten met "ons hotel" daar positief zijn. De groeten aan Gary en Sissi. Zal hem binnenkort nog even mailen.

    Arjen

  • 30 April 2007 - 16:54

    Elsemiek :D:

    Hey wouter!
    Ik vind het heel erg voor je wat er is gebeurd, ik hoorde het van sylvia dus dacht ik, ik laat even een berichtje achter dat je weet dat iedereen der voor je is! ik hoop dat het verder wel goed met je gaat en dat je een beetje geniet van het mooie sweden!
    nou we horen wel weer van je he!
    Liefs Elsemiek

  • 02 Mei 2007 - 10:04

    Hanneke!:

    Hee Wouter! :)
    Hoe gaat het nu met je? echt super bedankt van je sms, lief!
    In mn agenda staat al welke week je ff thuis komt.. dus maken we er even snel een feestje van die week gehehe!
    Tot snel miss op msn sms of in NL :P
    Veel liefs Hanneke..

  • 03 Mei 2007 - 19:36

    Marinus:

    Wij zijn weer thuis, maar komen in het weekend van 17 mei 2007 weer en zullen je dan weer spreken en zien. De camping is erg mooi. Ook je stuga voor vier personen mag er zijn. Wij hebben wel eens een kleinere vier persoons stuga gehuurd.

  • 03 Mei 2007 - 20:04

    Attje:

    Hoi Wouter, fijn je weer even gezien, gesproken en gev.. te hebben. Zeker na de voor jou zo onverwachte tijding die je hebt gehad. Hoop dat je je er door heen slaat, je bent sterk dus daar heb ik alle vertrouwen in.
    Je hebt daar een prachtige plek bij Gary en Sissy, ook geweldig zo als wij daar ontvangen zijn. Heerlijk met elkaar gegeten, gedronken en gesproken. Så jag måste sager: tack familje Kruithof för senast!!!!Ik hoop dat niet in korte tijd al te veel zaken prioriteit krijgen, want dan gaan jullie het nog heel druk krijgen in de komende weken. Wij zien elkaar rond Hemelvaart. Maak er weer wat van de komende dagen, houd je haaks en geniet van alle bemoedigende reacties. Groet mam.

  • 06 Mei 2007 - 13:04

    Reinier:

    heeuy kerel:D

    hoest nou? had je net nog aan de lijn en toen zij je goed dus zal nu vast ook nog wel:P
    ik hoop dat ik ook thuis bent als jij thuis komt dan kunnen we weer ff te gaan feesten zo als vroeger:P:P:P en ik zal no wel ff kijken waneer ik na jou kan heb ik echt zin in maar ik bel binnenkort wel weer ff

    groeten reinier:D


    btw wel saai zo een zondag zonder jou

  • 06 Mei 2007 - 20:51

    Sjouke:

    heej Vriend!
    hopeist nou?
    ik zit nu al een paar daagjes op vlieland./ beregezellig hierzo,
    ik weet dat je over een paar weken thuis bent dan proibeer ik ook een paar dagen v vrij t3 nemen en dan kom ik ff langs. dat is vast wel ff lachen. iuk ga nu ff potje poolen met jurgen dus ik ga weer hangen
    laterz Sjommie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Eksjö

Wouter

Stage bij Bergets Sportfiske Eksjö Zweden

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 10792

Voorgaande reizen:

10 April 2007 - 10 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: